دیدار رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با معاون وزیر علوم کشور عراق

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۴ کد : ۷۱۳۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۰۴
دیدار رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با معاون وزیر علوم کشور عراق

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل، سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی روز سه شنبه سوم مهر ماه با معاون وزیر علوم کشور عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی توضیحاتی را در خصوص امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه ارائه و با ذکر این نکته که در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان عراقی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، آمادگی این دانشگاه برای همکاری‌های بیشتر با دانشگاه‌های کشور عراق را اعلام نمود.

دکتر حازم معاون وزیر علوم عراق نیز ضمن تشکر از استقبال و پذیرایی گرم و صمیمی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، با اعلام آمادگی کشورش برای تقویت همکاری‌های علمی پژوهشی میان دو کشور، اظهار داشت تمام تلاش خود را برای رفع موانع تحصیلی برای دانشجویان عراقی که قصد ادامه تحصیل در جمهوری اسلامی ایران را دارند به عمل خواهد آورد. در پایان این دیدار، نماد و نشان دانشگاه عالی دفاع ملی به معاون وزیر علوم عراق اهدا گردید.

کلید واژه ها: دانشگاه رئیس دانشگاه دانشگاه عالی دانشگاه عالی دفاع دانشگاه عالی دفاع ملی ملی دفاع ملی عالی دفاع ملی دفاع عالی دفاع


( ۱ )

نظر شما :