بیانیه دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته دولت

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۸ کد : ۷۱۰۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۰
بیانیه دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته دولت

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل، دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای را صادر نموده که متن آن به شرح زیر می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«هفته دولت، در واقع، حلقه وصل یک فصل از عمر دولت به یک فصل دیگر است». حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

هشتم شهریور هر سال، که با یاد شهیدان گرانمایه و عزیز دولت آقایان رجایی، باهنر که با خدمت خالصانه و نثار خون خویشتن، درخت انقلاب اسلامی را بارور کردند، به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، در واقع برگی از اوراق زرین تاریخ انقلاب ایران اسلامی است که به یادگار ثبت و ضبط شده است.

روحیه استکبارستیزی و تجربه ایستادگیِ در مقابل زورگویی‌ها و فشارهای همه‌جانبه شیطان بزرگ و متحدانش، جمهوری اسلامی ایران را به کشوری مقاوم و ملتی متحد و یکپارچه با عزمی راسخ تبدیل نموده که قادر است به حول و قوه الهی و پشتوانه مردمی بر همه مشکلات و عنادهای ایران‌ستیزان فائق آید و قله های بلند افتخار را فتح نماید.

دولت چهاردهم نیز با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه مردمی، با ایجاد وفاق ملی، گام‌های نخستین را با همراهی مجلس محترم، باثبات و محکم برداشته است که نوید آینده‌ای روشن و پیشرفت‌های همه‌جانبه کشور در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

دانشگاه عالی دفاع ملی ضمن گرامیداشت هفته دولت، این مناسبت را به رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر پزشکیان و تمامی اعضای دولت ایشان تبریک عرض نموده و امیدوار است در سایه‌سار منویات فرماندهی معظم کل قوا، با هم‌دلی و هم‌زبانی هرچه بیشتر دولت و ملت، شاهد شکوفایی، پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

بار دیگر یاد و خاطره شهیدان بلند مرتبه دولت، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و امیدواریم رهروانی شایسته برای این عزیزان در مسیر پیش‌رو باشیم. ان‌شاءالله.

کلید واژه ها: دولت هفته دولت اسلامی ایران ملی هفته انقلاب


( ۲ )

نظر شما :