بازدید معاون آموزش ارتش عراق از دانشگاه عالی دفاع ملی

۰۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۴ کد : ۷۰۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۰۵
بازدید معاون آموزش ارتش عراق از دانشگاه عالی دفاع ملی

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل، سرلشکر حامد محمد کمر معاون آموزش ارتش عراق که در رأس یک هیئت 7 نفره نظامی وارد جمهوری اسلامی ایران شده بود، در بازدید از دانشگاه عالی دفاع ملی با سرتیپ دکتر اسماعیل احمدی مقدم رئیس این دانشگاه دیدار نمود. وی در این دیدار ضمن ابراز علاقمندی ارتش عراق برای توسعه روابط علمی، آموزشی و پژوهشی با جمهوری اسلامی ایران بیان داشت که امیدواریم ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در طول بحران عراق و مبارزه با داعش در کنار ملت و نیروهای مسلح عراق بودند در امر آموزش نیروهای مسلح عراق نیز این کشور را یاری نمایند.

سرتیپ دکتر احمدی مقدم نیز ضمن خوشامدگویی به ایشان و همراهان نظامی وی بیان داشت دانشگاه عالی دفاع ملی آماده ارائه و مشارکت علمی و پژوهشی در سطح راهبردی با کشور برادر و مسلمان عراق می باشد. رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی همچنین افزود: ما آمادگی داریم تا دوره های راهبردی دفاع ملی و دکتری تخصصی را به همه کشورهای همسایه و مسلمان با بهره گیری از مجرب ترین اساتید خود ارائه نماییم.

سرلشکر حامد محمد کمر و هیئت همراه در ادامه این بازدید، با رئیس دانشکده بین الملل داعا نیز ملاقات کرده و از سرفصل دوره ها، کیفیت کلاس های برگزار شده مطلع شده و از امکانات و تجهیزات و نیز اقامتگاه دانشجویان خارجی دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید نمودند.

کلید واژه ها: عراق ملی دفاع ملی عالی دفاع ملی دانشگاه عالی دفاع ملی دفاع عالی دفاع دانشگاه عالی دفاع دانشگاه دانشگاه عالی


( ۱ )

نظر شما :