معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا: رئیس جمهور جدید باید از انتخابات ریاست جمهوری حماسه بسازد

۰۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۷ کد : ۷۰۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۳۹
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا: رئیس جمهور جدید باید از انتخابات ریاست جمهوری حماسه بسازد

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل دانشگاه عالی دفاع ملی، سردار سرتیپ پاسدار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403 با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی، در مورد اهمیت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نکاتی را بیان نمود

. سرتیپ سنایی‌راد در ابتدا با اشاره به تفاوت‌های گرایش‌های نخبگان سیاسی پیش از انقلاب که عمدتاً به قدرت‌های شرق و غرب گرایش داشتند، با نگرش امام خمینی (ره) پرداخته و اظهار داشتند: حضرت امام خمینی(ره) از همان دوران جوانی و در ارتباطی که با آیت الله شریعتمداری و آیت الله کاشانی داشتند تفاوت خود را دردیدگاه‌ها نشان دادند.

ایشان افزودند: حضرت امام(ره) اعتقاد داشتند که باید با تکیه بر مردم انقلاب کرد و تثبیت نظام اسلامی تنها با تکیه بر مردم قابل انجام است. معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این مطلب که دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) تماماً از سوی رهبر معظم انقلاب در حال پیاده‌سازی است، به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص حضور پرشور و گسترده در انتخابات اشاره کرده و افزودند: تأمین منافع ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی صرفاً با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات قابل احصاء می‌باشد.

ایشان با اشاره به اینکه در دوره‌های قبل، انتخابات ریاست جمهوری ایران همواره بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام می‌شد و امسال به دلیل حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور محترم، این انتخابات قبل از انتخابات آمریکا انجام می‌شود، افزود: رئیس جمهور جدید باید با درک شرایط کشور فرصتی را برای بروز و ظهور ظرفیت‌ها فراهم آورد و قدرت‌یابی کشور را دنبال نماید و ایجاد «حماسه» نماید چراکه «حماسه» می‌تواند هم «اعتبار» و هم «افتخار» را با خود به همراه بیاورد.

سردار سنایی‌راد با بیان این مطلب که «انتخابات حماسی» انتخاب خوب هم نیاز دارد اضافه نمود: فردی آگاه، پرکار و معتقد به مبانی نظام اسلامی و انقلاب باید بر سر کار بیاید. ایشان به پنج راهبرد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات شامل مشارکت، رقابت، سلامت، امنیت و اخلاق اشاره و افزودند: در نظام‌های جمهوری، رفتارها به گونه‌ای باید تنظیم شود تا اخلاق‌محور باشد و منافع جمعی را تامین کند.

کلید واژه ها: انتخابات انتخابات ریاست انتخابات ریاست جمهوری سیاسی انقلاب معظم فرماندهی معظم معظم قوا جمهوری ریاست جمهوری


( ۲ )

نظر شما :